Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources (http://www.tropicalfishkeeping.com/)
-   Ancient Fish (http://www.tropicalfishkeeping.com/ancient-fish/)
-   -   BGK and ABF (http://www.tropicalfishkeeping.com/ancient-fish/bgk-abf-7797/)

bf2king 08-24-2007 03:08 PM

BGK and ABF
 
I saw this and just thought that i would show the pics and ask is there a reason y this happened. The BGK is 3.5 inches and the ABF is 2.5 inches.

http://fishforum.com/userpix/2706_BGK_and_ABF_3_1.jpg
http://fishforum.com/userpix/2706_BGK_and_ABF_2_1.jpg
http://fishforum.com/userpix/2706_BGK_and_ABF_1.jpg

They appear just to be hanging out there is no agression. i just thought that this might be interesting to some of the people out there.

Lupin 08-24-2007 07:41 PM

BGK can get inquisitive and several fish do.

bf2king 08-24-2007 09:29 PM

inquisitive is one ting but for 3-4 hrs straight the bgk still hangin out with him or by the filter intake. and the butterfly fish does not seem to mind.

herefishy 08-24-2007 09:39 PM

Maybe they are discussing who's gonna make the next beer run?

Lupin 08-24-2007 09:42 PM

Quote:

Originally Posted by herefishy
Maybe they are discussing who's gonna make the next beer run?

http://img185.imageshack.us/img185/3527/roflcq3.gif

Entertaining though.http://img185.imageshack.us/img185/4947/popcornmh8.gif

tophat665 08-25-2007 12:01 AM

BGK says to ABF, MGD? WTF?

beetlebz 08-25-2007 08:06 AM

no no its.....

BGK:so a priest, a penguin, and a koi walk into a bar right...

ABF:what kind of priest? catholic?

BGK:its.. what? no.. it doesnt matter. its a joke.

ABF:oh. my mother is catholic.

BGK:........... ok so a priest, a penguin, and a koi walk into a bar.

ABF: you said that part already.

BGK: well you interrupted and ruined the joke.

ABF: sorry, i just think you should specify what kind of priest. thats all. so people arent left hanging.

BGK:fdkfnsdkf....... FINE. so a catholic priest a penguin and a koi walk into a bar right.

ABF:do penguins even walk? I saw one walk on like the discovery channel once... he kinda waddled. spent most of the time swimming.

BGK: well yeah.... what?

ABF: what?

BGK: THAN HE WAS WADDLING. HE WADDLED INTO THE BAR.

ABF: ouch man, youve had one too many at that bar I think.

BGK: what bar?! what are you talking about?

ABF: didnt you just get done telling me you were in a bar with a catholic priest, a penguin and a koi?

BGK: nobody likes you.



:D <bow> :welldone:

tophat665 08-25-2007 09:47 AM

OMG! IMHO you should put a RTBS and an SAE in there ASAP. IIRC they all like BBQ, but YMMV. LOL.

bf2king 08-25-2007 10:23 AM

:thumbsup:
that had me going for about 2 minutes.

i dont kno the pictus would like some smoked ribs.

bf2king 08-25-2007 10:29 AM

one question though arent clown knifes supposed to be the funny ones?


i kno corny


All times are GMT -5. The time now is 07:33 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 PL2