Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources (http://www.tropicalfishkeeping.com/)
-   Fish Breeding (http://www.tropicalfishkeeping.com/fish-breeding/)
-   -   cubans (http://www.tropicalfishkeeping.com/fish-breeding/cubans-7143/)

saint 07-27-2007 12:06 AM

cubans
 
yay my cuban cichlids have laid some eggs, ill try and get some pics later when i get a chance :D

Lupin 07-27-2007 03:11 AM

Cool! Can't wait to see the pics.8)

Daz 07-27-2007 03:15 AM

Is it the first batch ? If so dont be surprised by if the time you have your camera there is nothing to take a picture of.

saint 07-27-2007 03:34 AM

yeah its thier first batch, they have kept the eggs for a few days already....

il still keep my fingers crossed

saint 07-29-2007 09:20 AM

hes the pics... i took these pics a few days ago but i couldnt get them to load.... i just checked on them then and they have hatched will try and remember to take some more pics 2morro


http://fishforum.com/userpix/1616_cuban1_1.jpg
http://fishforum.com/userpix/1616_cuban2_1.jpg

Lupin 07-29-2007 05:55 PM

Congratulations!8) Looking forward to your fry pics!:D

saint 08-02-2007 07:06 AM

well the fry are still being kept under close surveilance by the mother.... lol i didnt have time to take pics the other day as i ended up going to melbourne.... didnt get a chance today tho as i was driving my brother round all day cos some loser stole his car last night.. HOPEFULLY i can take some pics in the next few days... lol :D

saint 08-02-2007 08:11 PM

well there isnt very good lighting in that room t the moment but heres a pick of mum and dad with the fryhttp://fishforum.com/userpix/1616_mumdadfry_1.jpg

assualt911 08-02-2007 08:21 PM

congragulations :)

saint 08-09-2007 05:28 AM

hmm, they mother was keeping them away from the pump intake so i left it on for a bit....... well they started free swimming the other day and i didnt know... so half of them went thru the filter...... fixed now...


All times are GMT -5. The time now is 03:36 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 PL2