View Profile: NflLover101
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » NflLover101's Profile

NflLover101 NflLover101 is offline

New Member

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 401 to 410 of 2068
  1. Ghosty Shrimp
    12-31-2011 08:53 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    Yeah, sorry!!
  2. Ghosty Shrimp
    12-31-2011 08:53 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    Sorry big sis!!
    We're okay!!! I'm so sorry!! I haven't had ONE chance to get on to talk with you or ANYTHING. I'm soooo soooo very sorry!!
    I'm really busy with these stinkin' essays, and then i have a CAT test. :P I'm sorry!! I only have 1 essay to draft and then the cat test. then i have to type them of course. but that won't take as long!!!
    I PROMISE I WILL be on ASAP!!! I'm sorry Big Sissy!! I have a few minutes right now!! :D Bye JIC
  3. Ghosty Shrimp
    12-29-2011 12:30 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    Awww, you're not here are you? xD Sorry! My bad!! lol
  4. Ghosty Shrimp
    12-29-2011 12:10 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    omgeese! sorry!! mom got on then turned the comp on xD Sorry!!
  5. Ghosty Shrimp
    12-28-2011 07:48 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    Something our dad said he thought was funny when he was a kid ::) lol
    Clara and Jackie are watching it this is hunny talkin to yas ;)
    YAYS! Thankies! :D
    BTW i dreamt about you know who last night and the dream was so good i don't remember it xD lol but i'm pretty sure i dreamt about him xD LOL
    THHAAAAANKS!!!! ill try to be on later if you are okay? i promise!!
    i love you!!
  6. Ghosty Shrimp
    12-28-2011 07:37 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    OMG, now they're watching Mr. Magoo......please? xD lol
  7. Ghosty Shrimp
    12-28-2011 07:06 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    yyyayaaaaaayys!!! idk 30 min maybe???
    Thankies!!!! be back!
    loooooooooooovvve ya!!
  8. Ghosty Shrimp
    12-28-2011 07:06 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    lol xD Thaaaaaaanks
  9. Ghosty Shrimp
    12-28-2011 07:05 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    did you download the song? if you did I'll delete it now, from archive,k?
  10. Ghosty Shrimp
    12-28-2011 07:04 PM - permalink
    Ghosty Shrimp
    yyyyaaaa!!! so may i?? pretty please? ??? :D :D

About Me

  • About NflLover101
    Location
    Somewhere over the rainbow :)
  • Signature
  • Statistics

    Total Posts
    Visitor Messages
    Total Thanks
    General Information
    • Last Activity: 08-12-2012 09:14 AM
    • Join Date: 10-30-2011
    • Referrals: 0

    Friends

    Showing Friends 1 to 3 of 3

    All times are GMT -5. The time now is 03:40 PM.