View Profile: NflLover101
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » NflLover101's Profile

NflLover101 NflLover101 is offline

New Member

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 21 to 30 of 2068
  1. TielBird101
    01-20-2012 03:20 PM - permalink
    TielBird101
    Opps! XD LOL! XD Okay.
  2. TielBird101
    01-20-2012 03:19 PM - permalink
    TielBird101
    LOL! XD Well I'll tell her anyways but it'll be from you. ^.^ when she gets here.
  3. TielBird101
    01-20-2012 03:19 PM - permalink
    TielBird101
    They just left to the store down the street for Cokes so they'll be back soon.
  4. TielBird101
    01-20-2012 03:15 PM - permalink
    TielBird101
    EEEEK!!!! Did you see?!!!!! :D Congress didn't pass the bill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Our mom told us when she got back from work!!!!! ^.^ I'm so happy!!!!
  5. TielBird101
    01-20-2012 03:15 PM - permalink
    TielBird101
    Yeah I think I do.
    Thanks! :) I didn't find anything in the diseases and treatment threads so I'll just post my own. BRB!!! :)
    Jackie and Hunny are watching Get Smart. ::) I can hear them laughing in here. XD OH!!!! BTW It's our Aunt's BDAY TODAY!!!!! :D We bought her a cake and she's coming over for Bible study so.. ::)
  6. TielBird101
    01-20-2012 03:03 PM - permalink
    TielBird101
    That's wonderful! ^.^
    I'm doin good. Peach hasn't been doing too well though since the day before yesterday. :( He's still eating great but he's hanging around the bottom of his tank and has clamped fins. :( I'm going to see if I can find anything in here! Wish me luck!
    Welcomes! ^.^ I will, and thanks so much! :)
    IDK if I can stay our parents are in and out of here. :P
  7. TielBird101
    01-20-2012 12:58 PM - permalink
    TielBird101
    Have to go pick up our mom! I'll come back AAP!!! Hang in there!!! I'm coming back just as sooo nas i can!!!!
  8. TielBird101
    01-20-2012 12:46 PM - permalink
    TielBird101
    Aww thanks, Chief. :) You know what? You've been the best friend I've ever had, really the ONLY friend besides the animals. :) I thank yo for that.
  9. TielBird101
    01-20-2012 12:45 PM - permalink
    TielBird101
    Ah that's good. :) When's the next flight out?
  10. TielBird101
    01-20-2012 12:35 PM - permalink
    TielBird101
    So how's your dad about all of this? How bout your mom? I'm praying that they'll be comforted through all of this too.

About Me

  • About NflLover101
    Location
    Somewhere over the rainbow :)
  • Signature
  • Statistics

    Total Posts
    Visitor Messages
    Total Thanks
    General Information
    • Last Activity: 08-12-2012 09:14 AM
    • Join Date: 10-30-2011
    • Referrals: 0

    Friends

    Showing Friends 1 to 3 of 3

    All times are GMT -5. The time now is 10:10 PM.