View Profile: TielBird101
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » TielBird101's Profile

TielBird101 TielBird101 is offline

Member

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 201 to 210 of 2261
  1. NflLover101
    01-15-2012 05:18 PM - permalink
    NflLover101
    Yea but idk why Im scared of big dogs but not horses :(
  2. Sherlock23
    01-15-2012 05:18 PM - permalink
    Sherlock23
    I've tried clicker training with Cunningham when he was younger, he didn't respond to it well. Ugh I know I have Sherlock in a small tank with my mom's betta divided ( dont ask why but it's only temperuary until my mom get a for thr living room and it'll be a ten gallon) he has been trying to dig himself under the rocks,and he'll be laying upside down like he's dead but when I go tap on the tank or anything he moves real fast and is fine.
    Since I clean the tank the tetras are in another small one ( I'm to worn out from getting them) he seems to be doing better kinda xD. But the tetras are cool to have to watch just a pain to catch. I might get a guppie xD. I need to post my YouTube videos of my fish to ya xD
  3. NflLover101
    01-15-2012 05:17 PM - permalink
    NflLover101
    Omg that's amazing :)
    What's the matter with her ?
  4. NflLover101
    01-15-2012 05:06 PM - permalink
    NflLover101
    I'll be here :)
  5. NflLover101
    01-15-2012 05:05 PM - permalink
    NflLover101
    How's opperation friendship with Jackie going ?::)
  6. NflLover101
    01-15-2012 05:04 PM - permalink
    NflLover101
    Lol I thought u would never come on here today
  7. NflLover101
    01-15-2012 05:03 PM - permalink
    NflLover101
    Xd good one hunny :) she's amazing !!
  8. NflLover101
    01-15-2012 05:01 PM - permalink
    NflLover101
    Tell Dixie good work.
    I have to tell u this sooner or later. I'm scared of big dogs, i always have been. They freak me out, I can't handle one jumping on me. Little dogs I'm fine with but I freak out if a dog runs up to me and jumps on me.
  9. NflLover101
    01-15-2012 05:00 PM - permalink
    NflLover101
    Lol, me too. I'm typing as much and as fast as I can on my iPod too :)
  10. NflLover101
    01-15-2012 04:59 PM - permalink
    NflLover101
    Omg !! Those names are SO funny :)
    XD no really. I getting SO bored I'm watching YouTube vids for nail polish designs

About Me

  • About TielBird101
    Biography
    I love animals and want to be a pilot when I'm older!
    Location
    In a land of Sunshine, Lollipops, and rainbows XD
    Interests
    TALKING TO MY BFFL!!!!, Playing the violin, Training our dogs, and drawing
    Occupation
    Future Pilot. XD
  • Signature
  • 8 month - Betta -VT-male- Peach
    9 month - Golden Retriever -Female- Dixie
    7 year old - Cinnamon Cockatiel -Female- Ladybird
    And a black mystery snail named, Bon-Bon Hoss

    To do list:
    1. Save money
    2. Ask Parents
    3. Buy all the Bettas in PetSmart.

    Statistics

    Total Posts
    Visitor Messages
    Total Thanks
    General Information
    • Last Activity: 05-28-2013 06:24 PM
    • Join Date: 09-14-2011
    • Referrals: 4

    Friends

    Showing Friends 1 to 10 of 14

    All times are GMT -5. The time now is 03:59 PM.