Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources - Conversation Between TielBird101 and Sherlock23
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » TielBird101 » Conversation Between TielBird101 and Sherlock23

Conversation Between TielBird101 and Sherlock23
Showing Visitor Messages 221 to 230 of 235
  1. Sherlock23
    10-27-2011 08:06 PM - permalink
    Sherlock23
    :D. What gallon tank is he in now? I'll be fun with a 5.5 or 2.5 but something so WAY. better then what he has right now but I'll still keep it so if case I ever get another fishy I can put it in there until I can afford a new tank ::)
  2. Sherlock23
    10-27-2011 08:01 PM - permalink
    Sherlock23
    Ah thanks ^_^ I'll add more pixs to it as more members come. I had to rush makin it cuz my mom wanted her comp back ::)
  3. TielBird101
    10-27-2011 08:01 PM - permalink
    TielBird101
    COOLIO!! :D I think it'd be fun!
    LOL! XD I can understand that. ::) I'd like to get Peach into AT LEAST a 5.5 gallon. X3
  4. Sherlock23
    10-27-2011 07:58 PM - permalink
    Sherlock23
    A very small tank don't know how many gallons -.- I'm thinking of having a contest on WI. Deign your betta fish tank xD random I know xD. We need to get some new chemicals for Rossco tank. CANT WAIT TO GETS HE'S TEN GALLON TANK!!! XD sorry got a little happy xD
  5. TielBird101
    10-27-2011 07:56 PM - permalink
    TielBird101
    I LOOOOOOVE the banner!!!! :D
  6. TielBird101
    10-27-2011 07:54 PM - permalink
    TielBird101
    BTW, I joined the club on WI!!!!
  7. TielBird101
    10-27-2011 07:52 PM - permalink
    TielBird101
    What is he in right now again? I forgot. XD I need to get Peach some API Stress coat next time we got to petsmart. :P It's to help his fin heal faster. :)
  8. Sherlock23
    10-27-2011 07:50 PM - permalink
    Sherlock23
    Only thing I saw on my country drive was white picket fences and cows xD. Haha he is rotten. Ooh :O. Rossco I think he's getting bored in he's tank so hopefully we can get him a new better one soon!! o_o.
  9. TielBird101
    10-27-2011 07:45 PM - permalink
    TielBird101
    Yeah, so do I! ^.^ We saw a TON of deer and some horses. :)
    LOL! Awww, I'm sure Cunningham's not as rotten as you make him out to be. ^-^ I think he sounds sweet! ;D
    Peach is doing good but I need to get a darker gravel I think cuz he's started flaring when the bedroom light is off and his lamp is on. :P
    Everyone here is doing good too. :) We're gonna have family alter in a bit. Like a mini Bible Study. ;)
    Dixie jut came in from outside bouncing all over the place. XD
  10. Sherlock23
    10-27-2011 07:40 PM - permalink
    Sherlock23
    Ooh! I love country rides!! :D good today how's peach. And Cunningham old xD and rotten as ever :D how's everyone at ya house? Including animals xD

All times are GMT -5. The time now is 07:53 PM.