Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources - View Profile: frogipoi

frogipoi frogipoi is offline

Member

  Visitor Messages

Showing Visitor Messages 51 to 60 of 285
  1. SilverCaracal
    08-01-2010 05:19 PM - permalink
    SilverCaracal
    Are you on the dog forum too? I clicked on the link LOL
  2. kirby13580
    08-01-2010 02:09 PM - permalink
    kirby13580
    Frogipoi, Your betta picture is almost ready. PS: I accidentally drew The tail and color HORRIBLY!!!
  3. zelilaa
    08-01-2010 03:08 AM - permalink
    zelilaa
    hello! i saw a lot of ur posts on this forum and todays the first day im using it! u seem really cool and i want to add u asa friend. i like ur 'the horrible cup' story. and hows aurora doing? wow its kinda creepy i already saw all this stuff about u in like... 5 minutes!! O.O ill be watching... lmfao!
  4. Betta Slave
    07-31-2010 11:15 PM - permalink
    Betta Slave
    I hope he does too!
    I'm having a few problems with Horatio, myself. I just did a water change.
  5. wallywestisthebest333
    07-31-2010 10:11 PM - permalink
    wallywestisthebest333
    Ah. That makes sense. I'm just used to doing mine before bed. =]

    I hope he gets to feeling better! =]

    So have you been able to sleep better?
  6. Betta Slave
    07-31-2010 10:04 PM - permalink
    Betta Slave
    Hello! How are you and Aurora doing? Is his fin rot any better?
  7. wallywestisthebest333
    07-31-2010 09:42 PM - permalink
    wallywestisthebest333
    and btw it's never too late to do a change. =] You could do one now. =] I'm actually doing mine as I speak. =]... well... type... you get what I mean! XD
  8. wallywestisthebest333
    07-31-2010 09:40 PM - permalink
    wallywestisthebest333
    yeah I've been getting weak with my WCs lately. the last 5 I've done have been every other day 100%s instead of daily 50%s. =/ I think I'm gonna put genie back in the 1 gal vase to make things easier on me. =/ Hopefully then he'll heal. I'm also back to using Jungle Fungus and considering picking up an antibiotic to speed things along. Good news is he's gotten a bit better.
  9. wallywestisthebest333
    07-31-2010 09:27 PM - permalink
    wallywestisthebest333
    How are you today btw? =] Is Aurora feeling any better? <=[
  10. wallywestisthebest333
    07-31-2010 09:27 PM - permalink
    wallywestisthebest333
    Checking my PMs, checking my housing situation at college, and deciding when to turn in my 2 weeks notice. =/ I gotta do it LIKE NOW or else I'll be working on move-in day! XD

  About Me

  • About frogipoi
    Biography
    >:)
    Location
    ....
    Interests
    Caring for fish.
    Occupation
    Marine Biologist.
    Gender
    Undisclosed
  • Signature
    Hello, it's Frogipoi. If you need any help, fonts, or pixel bettas, please PM me. Thank you and good day.

  Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
Total Thanks
General Information
  • Last Activity: 08-11-2012 08:15 AM
  • Join Date: 07-02-2010
  • Referrals: 2

  Friends

Showing Friends 1 to 10 of 48

  Mentions

No results to display...

  Quotes

No results to display...
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome