View Profile: Dead Sunlight
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » Dead Sunlight's Profile

Dead Sunlight Dead Sunlight is offline

Member

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 31 to 40 of 178
  1. BettaGirl290
    10-21-2011 06:12 PM - permalink
    BettaGirl290
    ROFL lengend, i even started a fad about bettas at my school after i went there!!! LOL im an idol :D
  2. BettaGirl290
    10-21-2011 06:11 PM - permalink
    BettaGirl290
    lol thank you for the compliment about Rocketeer, ^_^ DS was and still is the best name i have ever come across, (other than Katamari LOL)
  3. BettaGirl290
    10-19-2011 11:04 PM - permalink
    BettaGirl290
    i miss you too! Rocketeer and Snowfire (my two bettas) had a spawn~! they fry are swimming, but dad helps them up to the bubble next :D
  4. Maryrox247
    10-17-2011 06:55 PM - permalink
    Maryrox247
    1 male to 3 females is great! And i mish you too!!!!!
  5. BettaGirl290
    08-26-2011 12:28 PM - permalink
    BettaGirl290
    :O hi! i missed you! Ritotini passed away....
  6. Maryrox247
    08-18-2011 09:36 PM - permalink
    Maryrox247
    YAY! Btw, we just got in the new house a couple of days ago. The first load of stuff came in and the second will come tomorrow. The air conditioner had to be fixed and so did a toilet (yuck! XD) And other than that we are doing a LOT of unpacking and cleaning. Sorry about your bettas! Speaking of which, i've got myself a 1.5 filtered tank that ill by a heater for...... so hopefully i can have a fishy again!
  7. Maryrox247
    08-02-2011 03:30 PM - permalink
    Maryrox247
    I miss you!!!!!!!! It's so boring in a rental house! (which we have been in for a month and 2 days now.... =_=) On the bright side we'll be in our new house by friday! :D PM ME! Man i wanna give you a bear hug!
  8. BettaGirl290
    05-24-2011 09:44 AM - permalink
    BettaGirl290
    all....betta......fish......gone.















  9. BettaGirl290
    12-25-2010 08:20 AM - permalink
    BettaGirl290
    Anda tidak pergi pada sering seperti dulu, adalah karena sekolah?
  10. BettaGirl290
    10-19-2010 07:38 PM - permalink
    BettaGirl290
    heyy, i entered! here is the pic i entered in the contest,

About Me

  • About Dead Sunlight
    Biography
    I'm an oriental fish breeder
    Location
    California
    Interests
    Oriental fish breeding
    Occupation
    Oriental fish breeder
  • Signature
  • Hmm, well I have a lot of fish...
    517 bettas
    63 discus
    262 koi

    Statistics

    Total Posts
    Visitor Messages
    Total Thanks
    General Information
    • Last Activity: 11-24-2011 03:14 PM
    • Join Date: 06-14-2010
    • Referrals: 1

    Friends

    Showing Friends 1 to 10 of 25

    All times are GMT -5. The time now is 11:54 AM.