My try at a new 55 - Page 12
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » The Tropical Fish Keeping Community » Aquarium Photography » Freshwater Journals » My try at a new 55

My try at a new 55

This is a discussion on My try at a new 55 within the Freshwater Journals forums, part of the Aquarium Photography category; --> [quote=aokashi;3502289]yay for new driftwood! I want pics!!! Just took them and will add them ASAP That quote didnt turn out right lol...

Like Tree204Likes

Reply
Old 11-28-2013, 11:17 AM   #111
 
AMediaMan's Avatar
 
[quote=aokashi;3502289]yay for new driftwood! I want pics!!!


Just took them and will add them ASAP


That quote didnt turn out right lol
AMediaMan is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2013, 11:28 AM   #112
 
AMediaMan's Avatar
 
New pics before tea water hahaha. With some luck it wont happen.

Top View


Close Up


Side View


Full Shot
willow likes this.
AMediaMan is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2013, 12:27 PM   #113
 
Agent13's Avatar
 
Love the way the driftwood looks! And dont worry about it being in with a reptile. Many people on my dragon forum prefer aquarium safe driftwood for their tanks and there are no parasites or contaminates Im aware of that will effect fish. I even have driftwood sold for aquariums in my frilled dragons cage. Only thing we recomend cleaning our wood with is steaming hot water scrubs. However dont use rock from lizard keepers as we do use soap and sometimes chemicals on that.
Agent13 is offline   Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Agent13 For This Useful Post:
AMediaMan (11-28-2013)
Old 11-28-2013, 02:07 PM   #114
 
AMediaMan's Avatar
 
Thank You Agent13. I am really digging it as well. I need to get a pic from the other end it shows it better. No tea water yet so maybe I got lucky.

Now to everyone who showed concern and wished me luck on "the big rock" it has to take a break. Winter time is here so its way to cold to play outside with it.
AMediaMan is offline   Reply With Quote
Old 11-29-2013, 05:05 AM   #115
 
willow's Avatar
 
Dude if that's you in the reflection…..mannnnn you're scary ! J/K
love the wood,and welcome to the Tea club .
AMediaMan likes this.
willow is offline   Reply With Quote
Old 11-29-2013, 05:48 AM   #116
 
AMediaMan's Avatar
 
Talking

oh crap can you see my face in there ??? really which pic ???? oh man I am glad I didnt break the glass. where is the delete button... I cant find it. WHERE IS IT ???? I dont feel so well.

Just kidding haha willow no tea yet I think I did good. The pics didnt come out as good this time, to much window light I think. I did see the reflection but I didnt see my face I need to get a pic from the other end. It actually shows the shape better. Maybe tonight when its dark outside
willow likes this.
AMediaMan is offline   Reply With Quote
Old 11-29-2013, 09:10 AM   #117
 
willow's Avatar
 
Talking

lmao….bet you was checking all the pictures…..ooooo what a hoot !!!!
what was on your T.shirt anyway…a gremlin ?

look forward to more pictures.
willow is offline   Reply With Quote
Old 11-29-2013, 03:47 PM   #118
 
AMediaMan's Avatar
 
hahaha no I wasnt. I have a pic of myself in my profile silly . The shirt I'm sorry it wasnt a gremlin hahahaha. It was a Yuengling Lager tee shirt. I will try to add a pic from the other end tonight.
AMediaMan is offline   Reply With Quote
Old 11-29-2013, 03:59 PM   #119
 
thats wonderful piece you have there! no need to go buy anything for tannins. if boiled welle nough you should see minimal coloration of the water. it goes away over a couple weeks of water changes. this tank is coming together very nicely! what all do you have in there>
rexpepper651 is offline   Reply With Quote
The Following User Says Thank You to rexpepper651 For This Useful Post:
AMediaMan (11-29-2013)
Old 11-29-2013, 04:08 PM   #120
 
AMediaMan's Avatar
 
thnx rexpepper651. everything in my sig are the fish(for now) until the momma shrimp decides if she will have babies or not. Then my tank will only have the neons, the gouramis, and the fancy tail albino pleco. the rest are the daughters fish hahaha. I plan on removing more of the decorations or larger rocks and such after I get more live plants.

Plant wise just a couplke of java ferns and some L. repens
AMediaMan is offline   Reply With Quote
Reply

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
A quick question MickeyBoy216 Freshwater and Tropical Fish 6 06-18-2009 03:20 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search



All times are GMT -5. The time now is 07:30 AM.