Boredomb's Planted Tanks - Page 27
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » The Tropical Fish Keeping Community » Aquarium Photography » Freshwater Journals » Boredomb's Planted Tanks

Boredomb's Planted Tanks

This is a discussion on Boredomb's Planted Tanks within the Freshwater Journals forums, part of the Aquarium Photography category; --> Awww, dude - I'm so sorry! I do read your thread every time it pops up, but I must have somehow missed that?!! I ...

Like Tree419Likes

Reply
LinkBack Thread Tools vBmenu Seperating Image Search this Thread vBmenu Seperating Image
Boredomb's Planted Tanks
Old 01-11-2013, 09:27 PM   #261
 
Chesh's Avatar
 
Awww, dude - I'm so sorry! I do read your thread every time it pops up, but I must have somehow missed that?!! I knew you had lost one of them, but I didn't realize they were all gone. . . *cries* Sounds like the older guy you have is a total trooper, though. Gah! I'm so glad he made it through the filter okay - that would have been heartbreaking! Does he have a name? You've had him for SOOOO long - he MUST have a name!

Hooray on your lotus, too! Mine got uprooted again. My stupid fault, but now the bulb is in the dwarf QT tank. We'll see what happens THIS time ROFL. Just bad luck with that plant.

Can't WAIT to see new pics of both the tanks. Do you think you'll get another group of DP in the future - once your cultures really start taking off? Or are you going to leave it at the one for a while?

Oh, and hey. . . would that be a speck of GOOD luck with the truck today? Maybe?!!!

Last edited by Chesh; 01-11-2013 at 09:30 PM..
Chesh is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2013, 09:54 PM   #262
 
Boredomb's Avatar
 
LoL nope he doesn't have a name. Maybe "He" but that's it. Everytime I walk by the tank I say "Hey there He is.". I know I know that's not a name but I just don't really name things. Once you name something that's it you attached to it! Not good to get attached to to many things. Ya know? :-\

I do plan on getting more BUT not till I have good readily supply of live worms and not a moment sooner! Once I feel like I have enough worms then I will go to the store and have the owner order me some more.

I guess you could say I had good luck with the truck today. LoL got a free battery soo yeah that's good and I didn't have to walk to work soo that's a plus!
Posted via Mobile Device
Boredomb is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 07:42 AM   #263
 
Chesh's Avatar
 
lol! Good luck FTW! Glad you didn't have to walk in - I have no idea exactly where you are in the world, but I'm betting that it's pretty chilly in the middle of nowhere. . .

I totally understand what you mean about naming things, I name ALL my things - and you're right, I do get very attached to my fish (sounds so dorky, neh?!) But after 2 years, surely you're attached to He - even if he doesn't *exactly* have a name! Perhaps He is short for He-man? He sure does seem to survive everything you throw at him. . . power of Greyskull, perhaps ;)
Chesh is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 12:17 PM   #264
 
Boredomb's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Chesherca View Post
lol! Good luck FTW! Glad you didn't have to walk in - I have no idea exactly where you are in the world, but I'm betting that it's pretty chilly in the middle of nowhere. . .

I totally understand what you mean about naming things, I name ALL my things - and you're right, I do get very attached to my fish (sounds so dorky, neh?!) But after 2 years, surely you're attached to He - even if he doesn't *exactly* have a name! Perhaps He is short for He-man? He sure does seem to survive everything you throw at him. . . power of Greyskull, perhaps ;)
That was ONE of my favorite shows as a kid!!! I use to watch it religiously! Even had all the action figures.
But in all seriousness you right even though I haven't named him and I probably will never name him btw.
I will still miss the lil snot when hes gone.

LoL Am in TN and we have some very messed up weather right now. Yesterday it was like in the 60s and today its suppose to be 70! 70 in the January that's soo messed up!! Its SUPPOSE TO BE COLD!!!
Posted via Mobile Device
Boredomb is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 02:50 PM   #265
 
Chesh's Avatar
 
70f in January sounds like a dream to me right now - but our weather has been seriously strange, too - I think it's everywhere, the poles shifting, global warming. . . end of the world, dude O.o

He-man rocked, how but Thunder Cats? ;) Gotta love those bad 80's cartoons!
Chesh is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 05:23 PM   #266
 
Boredomb's Avatar
 
LoL the 80s cartoons might have been cheesy but I watched the crap out of them *then*! Now if I see them I wonder what I was thinking?? The thunder cats were okay but I liked Voltron more. Though you can't forget The Snorks either LoL
Boredomb is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 06:24 PM   #267
 
Boredomb's Avatar
 
Since we are in the subject here is a list of my Favourite 80s cartoons.
Beetlejuice
Chip and Dales rescue rangers
Danger Mouse
Duck Tales (one of my all time favourites!)
Fraggle Rock (another all time favorite!)
Garfield and freinds
Inspector Gadget
Jetsons
Smurfs
Teenage Mutant Ninja Turtles
Transformers

These are just the ones I remember watching the most. Am sure there are others and I just can't think of the them
Posted via Mobile Device
Boredomb is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 09:35 PM   #268
 
Boredomb's Avatar
 
really bad video LoL

Here is a really bad video of the scarlet badis eating and chasing each other


Scarlet Badis tank - YouTube
Boredomb is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 09:42 PM   #269
 
thekoimaiden's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Boredomb View Post
Here is a really bad video of the scarlet badis eating and chasing each other


ScarletBadis tank - YouTube
Lol the link was over written by the profile. I'm hoping this will work to let us see it.

Wo! It worked! I can't believe how tiny those guys are!

Last edited by thekoimaiden; 01-12-2013 at 09:50 PM..
thekoimaiden is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 09:47 PM   #270
 
Boredomb's Avatar
 
Well crap LoL

Boredomb is offline   Reply With Quote
Reply

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
New to planted tanks Bigdawg355 Beginner Planted Aquarium 12 06-27-2013 12:53 AM
My planted tanks Obakemono Beginner Freshwater Aquarium 2 12-11-2011 06:04 PM
Planted Tanks Lupin Freshwater Journals 10 12-10-2006 10:27 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search



All times are GMT -5. The time now is 04:08 PM.