75 Gallon Amazon and 29 Gallon Community - Page 21
Tropical Fish

Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources » The Tropical Fish Keeping Community » Aquarium Photography » Freshwater Journals » 75 Gallon Amazon and 29 Gallon Community

75 Gallon Amazon and 29 Gallon Community

This is a discussion on 75 Gallon Amazon and 29 Gallon Community within the Freshwater Journals forums, part of the Aquarium Photography category; --> Two new videos of the 75!! Angels: Angels, the egg eaters. - YouTube Angels, the egg eaters. - YouTube Cories: Cories like firm leaves ...

Like Tree126Likes

Reply
LinkBack Thread Tools vBmenu Seperating Image Search this Thread vBmenu Seperating Image
75 Gallon Amazon and 29 Gallon Community
Old 04-23-2013, 05:53 PM   #201
 
Termato's Avatar
 
Two new videos of the 75!!

Angels:

Cories:
thekoimaiden and Chesh like this.
Termato is offline   Reply With Quote
Old 04-23-2013, 07:23 PM   #202
 
Chesh's Avatar
 
Termie, I always find your videos - and the commentary you provide - so entertaining! Glad you stopped in with an update! The tank looks so lush, as always, plants look like they're doing great! I don't see any more algae - yay for you!

BURT! *SQUEEEEEEEE* I MISS BURT!!! He's so cute back there in his lil' cave nomming on Cory eggs. Those naughty Angels! It's probably a good thing that eggs are so tasty, I can't IMAGINE how many Cories you'd have by now if not O.O They look so sweet chillin' out under your leaves, Awww! And Angels! I hope you DO decide to put them into (did you say the 29?) and let them spawn. Baby Angelfish are soooooo c u t e! This will be a fun adventure for you, I'm sure. You got sooooo excited when you first caught them spawning, and found that lil' baby Cory *giggle* I can't wait for there to be baby Angels!!!

Was that a question? If so then sure! I'd be thrilled to be sent a sword. Seriously no rush, it's okay to forget about me if you want to, honest! I'll still be here when you remember. . .

Spent any time at Drift Glass Studios lately? How's the Betta? How 'bout Ol' Franky 'Blue Eyes?,' and the beautiful Rasa shoal?
Chesh is offline   Reply With Quote
Old 04-23-2013, 09:53 PM   #203
 
thekoimaiden's Avatar
 
Yay!! Updates! Your tank looks gorgeous!!!

Certainly keep us updated on spawning angels! They are so pretty! I'm interested to see what their babies look like!
thekoimaiden is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2013, 05:28 PM   #204
 
Termato's Avatar
 
Thanks Koi!

So the angels got in a fight after the last breeding because everyone keeps eating their eggs. The female took a bit of the males fin, but he's ok. They have already started cleaning off another area to spawn again. Crazy fish I tell you.

I really need to just set that 29 up for them.

Soooo...I GOT A NEW FISH!! A black ghost knife for my 150! YAY

thekoimaiden and Chesh like this.
Termato is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2013, 06:01 PM   #205
 
Chesh's Avatar
 
Gah... he's stunning, Term! I hope he does well for you. . . BGK are such fascinating animals. I could literally sit and stare at them forever. . .

Aww, that lil' zoom on your poor lonely loach was soooooo cute and sad :( I hope he gets some friends soon!

Set up the 29! You have extra plants, lol. Use them for that, if you need to - I want to see those Angels of yours raise a family :)
Chesh is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2013, 06:07 PM   #206
 
Termato's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Chesherca View Post
Gah... he's stunning, Term! I hope he does well for you. . . BGK are such fascinating animals. I could literally sit and stare at them forever. . .

Aww, that lil' zoom on your poor lonely loach was soooooo cute and sad :( I hope he gets some friends soon!

Set up the 29! You have extra plants, lol. Use them for that, if you need to - I want to see those Angels of yours raise a family :)
HE/SHE'S SO AWESOME! hahaha

I know...it's sad to see him alone. When the ghost knife came in the tank they were buddies for a bit. They seem to get along. I asked the fish store to order bigger sized Yoyo's but they haven't gotten them in yet :(

As for the angels...well...lol I need to figure out where I'm gonna put that 29 because I have NOOO idea. I'm kind of out of room with a 150 Gallon and 75 Gallon tank in my room. Sang knows the feeling LOL.

I'm getting really sick of this gravel in the 150. I'm considering switching it all out for sand. I'm just going to go full planted on it. i dislike non planted tanks...they look...boring. It's no fun hahah.
Chesh likes this.
Termato is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2013, 06:14 PM   #207
 
Chesh's Avatar
 
Yeah, you guys and your awesome giant tanks, lol. I barely have room for ONE 125 - and I have an entire house! I hear ya about planted tanks, and gravel. . . I have the same preferences there. Good luck changing the substrate on the other giant tank!
Termato likes this.
Chesh is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2013, 06:18 PM   #208
 
Termato's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by Chesherca View Post
Yeah, you guys and your awesome giant tanks, lol. I barely have room for ONE 125 - and I have an entire house! I hear ya about planted tanks, and gravel. . . I have the same preferences there. Good luck changing the substrate on the other giant tank!
You have an awesome giant tank tooo

75 gallons is tiny now. LOL

So I'm about to feed everyone with some blood worms....:) I'll film it for you!
Termato is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2013, 07:29 PM   #209
 
thekoimaiden's Avatar
 
Haha! Your updates are always sooo funny! Awesome new BKG! You gotta name something that awesome...

As for the substrate swap... do it sooner rather than later. They're just such a PITA and having to pull a ton of plants out beforehand just makes it worse.
thekoimaiden is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2013, 07:35 PM   #210
 
Termato's Avatar
 
Ok here is my hand feeding my fishies!! LOL

It's only the second time i've done it so as you can see they are not as used to it as Chesh's fish are. My female angel is a bad ass though and isn't scared of nothing. LOL

thekoimaiden likes this.
Termato is offline   Reply With Quote
Reply

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
pics of 45 gallon community and 10 gallon betta tanks Salix Freshwater Journals 4 12-31-2010 12:12 AM
My 1500 gallon Amazon Sanctuary Aquaticdesignsp Freshwater Journals 44 08-01-2008 10:28 AM
My 100 gallon Amazon update theamazonian Freshwater Journals 13 01-31-2007 06:15 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search



All times are GMT -5. The time now is 04:51 PM.