to cool - Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources
 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 8 Old 11-16-2009, 09:04 PM Thread Starter
to cool

cichlids love grapes my oscars pleco and firemouth love grapes to funny lol

65 gallon tank
1 oscar 7inch
1 firemouth 4inch
1 common pleco 6inch
1 long finned tiger oscar 3inch

45 gallon tank
2 rainbow tetra 3inch
2 skirt tetra 2inch
1 blue ram 2 inch
1 clown pleco 2 inch

15 gallon tank
1 sailfin pleco 2 inch
1 electric blue jd 2 half inch
southamericancichlidguy23 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 8 Old 11-17-2009, 02:15 AM
New Member
 
that sounds like an interesting tank, but all of those fish are gonna get huge and that tank is gonna get over crowded
B00NE is offline  
post #3 of 8 Old 11-21-2009, 09:49 PM
New Member
 
Really? Interesting. I've never fed my cichlids anything else but pellets and flakes.
izzasy is offline  
post #4 of 8 Old 11-28-2009, 11:18 PM
New Member
 
I'd be hesitant to feed them anything besides Cichlid specified food.
andrewr2488 is offline  
post #5 of 8 Old 12-03-2009, 02:49 AM
Member
 
MoneyMitch's Avatar
 
Quote:
Originally Posted by B00NE View Post
that sounds like an interesting tank, but all of those fish are gonna get huge and that tank is gonna get over crowded
haha your kicking a dead horse here bud, have you not ever thought that he might upgrade when the fish need it?


anyways to OP they eat all kinds of stuff try a slice of cucumber on a clip theyll eat it up once they figure out what it is, heck you might even be able to hand feed your oscars after clip feeding them cucumber a few times. :D
MoneyMitch is offline  
post #6 of 8 Old 12-05-2009, 11:59 AM Thread Starter
i like the way money says it when they get to big i will upgrade i wanna jump from 60gal to 400gal and these guys are still kinda little and my tank is always amazingly clean

65 gallon tank
1 oscar 7inch
1 firemouth 4inch
1 common pleco 6inch
1 long finned tiger oscar 3inch

45 gallon tank
2 rainbow tetra 3inch
2 skirt tetra 2inch
1 blue ram 2 inch
1 clown pleco 2 inch

15 gallon tank
1 sailfin pleco 2 inch
1 electric blue jd 2 half inch
southamericancichlidguy23 is offline  
post #7 of 8 Old 12-11-2009, 03:33 PM
New Member
 
Quote:
Originally Posted by andrewr2488 View Post
I'd be hesitant to feed them anything besides Cichlid specified food.

they eat more than just cichlid specified food in the wild. grapes/fruits/vegitables/meats is not gonna hurt them.
blowfishRus6 is offline  
post #8 of 8 Old 12-11-2009, 08:29 PM
Member
 
rrcoolj's Avatar
 
I feed my cichlids all sorts of things. When I had my angel I fed her mealworms, earthworms, and other assorted nightcrawlers. I feed my mbunas pees and cucumbers rarely too. there are a ton of things you can feed your fish. You just have to find what they like.
rrcoolj is offline  
Reply

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
cool plecos zeal Catfish 9 12-16-2009 02:38 PM
cool plecos zeal Beginner Freshwater Aquarium 1 11-03-2009 09:14 PM
Something COOL! binaryjripper Freshwater and Tropical Fish 2 11-07-2007 03:34 PM
I just watched something really cool!!! GW Livebearers 1 05-31-2007 01:05 AM

Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome