Im getting my pandas! - Page 10 - Tropical Fish Keeping - Aquarium fish care and resources

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #91 of 217 Old 02-08-2009, 08:42 PM
ok, thanks. :)
dramaqueen is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #92 of 217 Old 02-08-2009, 09:17 PM Thread Starter
Member
 
fishyinpa's Avatar
 
Hmm good question! Lol.

3 gallon male betta
10 gallon male betta
12 gallon QT
30 gallon
1 Pl*co, Brochis Splenden,False Julii Cory,Pygmy Corys,Female Betta,Harlequin Rasbora,Tetras
55 gallon Possible Barb tank?!



Swim free

All my past fishies


fishyinpa is offline  
post #93 of 217 Old 02-08-2009, 09:26 PM
I thought you might want to know the answer to that. lol
dramaqueen is offline  
post #94 of 217 Old 02-08-2009, 09:31 PM Thread Starter
Member
 
fishyinpa's Avatar
 
Yeah haha.

3 gallon male betta
10 gallon male betta
12 gallon QT
30 gallon
1 Pl*co, Brochis Splenden,False Julii Cory,Pygmy Corys,Female Betta,Harlequin Rasbora,Tetras
55 gallon Possible Barb tank?!



Swim free

All my past fishies


fishyinpa is offline  
post #95 of 217 Old 02-09-2009, 10:39 AM Thread Starter
Member
 
fishyinpa's Avatar
 
Hehe i finally found a toms pla house rectangular jumbo lol. Its much bigger than the one i have one,which comes out to like maybe 4 gallons. The jumbo is like 9.25 gallons hehe. I figure i want them to have room once they start growing. When they all hit 2 inches itll be tight fit in the small one. They did have the xtra large which was almost 6 gallons but it was only a couple dollars more for the jumbo so i figured why not. That way if fishy doesnt like my pandas,they will have a suitable permanent home yay! If he does accept them,then I could use it as another betta tank hehehehe.....so it works out all ways....:)

3 gallon male betta
10 gallon male betta
12 gallon QT
30 gallon
1 Pl*co, Brochis Splenden,False Julii Cory,Pygmy Corys,Female Betta,Harlequin Rasbora,Tetras
55 gallon Possible Barb tank?!



Swim free

All my past fishies


fishyinpa is offline  
post #96 of 217 Old 02-09-2009, 04:18 PM Thread Starter
Member
 
fishyinpa's Avatar
 
Oh haha if you are wondering though you didnt read this yet,what the heck that is. Well its just like critter keepers but another brand and in bigger sizes lol. I just got the email for the shipping confirmation (i bought it this morning lol) and itll be here thursday! Woot. Im excited for my fishy.

3 gallon male betta
10 gallon male betta
12 gallon QT
30 gallon
1 Pl*co, Brochis Splenden,False Julii Cory,Pygmy Corys,Female Betta,Harlequin Rasbora,Tetras
55 gallon Possible Barb tank?!



Swim free

All my past fishies


fishyinpa is offline  
post #97 of 217 Old 02-09-2009, 09:05 PM
I was wondering what a toms play house was.lol I have one of my bettas in a gallon and a half critter keeper.
dramaqueen is offline  
post #98 of 217 Old 02-09-2009, 09:39 PM Thread Starter
Member
 
fishyinpa's Avatar
 
Cool! I never see anything bigger than what i have already,so i looked online and found this one for a good price.

3 gallon male betta
10 gallon male betta
12 gallon QT
30 gallon
1 Pl*co, Brochis Splenden,False Julii Cory,Pygmy Corys,Female Betta,Harlequin Rasbora,Tetras
55 gallon Possible Barb tank?!



Swim free

All my past fishies


fishyinpa is offline  
post #99 of 217 Old 02-09-2009, 09:43 PM
Good. I think 9.25 sounds like a good size for the stooges. lol How are they tonight?
dramaqueen is offline  
post #100 of 217 Old 02-09-2009, 09:52 PM Thread Starter
Member
 
fishyinpa's Avatar
 
Yup! Hmm well right now they are finishing up their algae wafers and swimming around lol. They are very silly fishy. I like watching them hop over each other. :)

3 gallon male betta
10 gallon male betta
12 gallon QT
30 gallon
1 Pl*co, Brochis Splenden,False Julii Cory,Pygmy Corys,Female Betta,Harlequin Rasbora,Tetras
55 gallon Possible Barb tank?!



Swim free

All my past fishies


fishyinpa is offline  
Reply

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
5 gallon too small for 2 pandas? kelz0429 Catfish 4 01-14-2007 06:44 PM

Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome